Naar de GB

Vandaag wat plaatjes geschoten op weg naar de GB.

Hope you like it.

4 Reacties

  1. ellemilla

    zelfs op weg naar de gb blijft ge mij nog verbazen 😉

    dinsdag, 14 oktober, 2008 om 0:20

  2. Vooral de fijne vleeswaren in die laatste is fijn gevonden.

    donderdag, 23 oktober, 2008 om 11:18

  3. arjenlutgendorff

    Coole foto’s heb je op je website! Alleen oppassen dat je er niet teveel op je home laat staan denk ik, moet ik ook nog aan gaan werken, anders laat het allemaal zo langzaam. Ik zet je op mn blogroll! Gr. Arjen

    vrijdag, 24 oktober, 2008 om 15:51

  4. ik ken jouw weg naar de gb heel goed. Je heb t het mooi in beeld gebracht… Wie weet lopen we elkaar nog wel eens tegen het lijf! Mooie blog. Ik ga je blogrollen als dat goed is…

    zondag, 26 oktober, 2008 om 13:37

Geef een reactie

