Canon 75-300mm

Zo’n jaar geleden kreeg ik van een kennis een 75-300mm van Canon. Tele is nooit echt mijn ding geweest, waardoor de lens al in de kast ging. Deze week zag ik de lens nog eens liggen en heb dan maar eens op mijn camera geschroefd. Toen Ilja dan langskwam, was het meteen de perfecte gelegenheid om ze even te testen. Het was al donker buiten, niet ideaal om dan plaatjes te schieten op 300mm. Statief, timer, hoge iso’s en lange belichtingstijden. Dit is het resultaat. Nog niet echt wat het moet zijn, maar ik ga vast en zeker is in daglicht testen.

_mg_2935

_mg_2939

2 Reacties

  1. ik vind het er best wel ok uitzien voor een probeersel.
    ik ga dezer weken (wilt dus zeggen dezer maanden) mijn blog eens in elkaar flansen.
    saluutos

    zaterdag, 22 november, 2008 om 7:56

  2. Frederik

    Vind het anders wel een fijn portret. Het licht is wel mooi !

    zaterdag, 29 november, 2008 om 15:12

Geef een reactie

