Hong Kong³

Vrijdag 19 december is het tijd voor Hong Kong³. Het electronische evenement dat wordt georganiseerd door Dries Luyten, Matthias Hannes en Dries Vinck. De mannen hadden mij een tijdje terug gevraagd of ik enkele foto’s van mijn trip naar Hong Kong wou tentoonstellen. Bij deze is het dus officieel en zullen er 10 foto’s getoond worden die ik zelf geselecteerd heb. Om te weten welke en eveneens te genieten van het straffe DJ werk ga dan zeker een kijkje nemen deze vrijdag in het Trix.

Check hier hun myspace

hong-kongc2b3

2 Reacties

  1. z.

    ik heb die poster nu al een paar duzend keer gezien (beluxx is mn beste vriend en ik kijk dus onbewust elke keer als k die poster zie hange) maar ik had uwe naam nog nooit gezien.. :s
    sorry en mss tot dan!

    dinsdag, 16 december, 2008 om 23:48

  2. Ja ik zou graag komen, nu tis da van Angels en ghosts int fotomuseum vrijdag..Mss probeer ik ervoor binnen te springen, ik doe mijn best Jens!!

    Joee

    woensdag, 17 december, 2008 om 18:34

Geef een reactie

