mot

_mg_6997

7 Reacties

  1. jij slaagt erin om van heel gewon foto’s interessante dingen te maken. Ik heb vaak vragen die opgeroepen worden en dat lijkt me de bedoeling wel wat te zijn. Ik vraag me direct af wie deze jongen is, het lijkt niet zijn huis, maar waar is hij dan op bezoek, en is hij triest of gewoon serieus?

    vrijdag, 20 maart, 2009 om 17:00

  2. We zijn vorig jaar samen afgestudeerd in de fotografie. Nu doen we samen stage bij mediacity. De foto is bij mij op mijn kamer genomen tijdens een scenario bespreking. Als mensen willen roken, moeten ze op het terras in de koude gaan staan. Het raam is de grens tussen roker en niet-roker, mezelf dus 🙂 en die grens wou ik zowat weergeven.

    zondag, 22 maart, 2009 om 20:58

  3. Charis B.

    Super zalige weergave! Je voelt direct
    de ruimte van de niet-rokers en de rokers..
    Ik zou ook echt moeten stoppen! 🙂

    dinsdag, 24 maart, 2009 om 20:05

  4. Titus

    Mooie uitleg Jens 🙂

    dinsdag, 24 maart, 2009 om 23:05

  5. jellevermeersch3

    Ik blijf een fan van je kleuren en contrast…

    woensdag, 25 maart, 2009 om 22:29

  6. mot

    haha, geweldig ! en maar leuteren…

    donderdag, 26 maart, 2009 om 12:30

  7. nimsa

    die blik gecombineerd met je uitleg over de grens van het roken en niet roken! Wow!

    vrijdag, 3 april, 2009 om 12:00

Geef een reactie

