Het zonneke

Het was een mooi weertje vandaag.

_mg_0527

2 Reacties

  1. Ik hou van je portretten en de keuze van je modellen is onovertroffen. Daarbij zijn je techniek en het gebruik van licht heel fraai.
    Wat reportage/straat betreft, blijf ik meestal nog op mijn honger zitten. Zoals deze. Ik zie een man in de zon inderdaad. Als verhaal niet echt sterk en ook esthetisch doet het mij weinig.
    Ik ben misschien te eerlijk nu, maar aan ‘dick sucking’ (zoals ik het onlangs zo poëtisch ergens las) heb je ook weinig.

    zaterdag, 11 april, 2009 om 9:49

  2. jammer van die vuilbak…

    zaterdag, 11 april, 2009 om 23:27

Geef een reactie

