Cultuurmarkt 2009

Zondag was het cultuurmarkt in Antwerpen. We waren er wat laat bij, maar ik heb toch nog een goed uurtje foto’s kunnen trekken.
Er werd mij eveneens vermeld dat er een fotowedstrijd aan verbonden is, georganiseerd door Prospekta (centrum voor kunstcommunicatie). Je kan je 5 beste sfeerbeelden doorsturen en dan maak je kans om volgend jaar de officiële reportage te maken tegen een vergoeding van 500€. Ik stuurde deze reeks in: JensMollenvanger_Cultuurmarktoverzicht_16u-17u

Hier enkele andere sfeerbeelden van de dag:

_MG_3497

_MG_3367

_MG_3419

_MG_3525

_MG_3517

_MG_3534b

3 Reacties

  1. Ik kan mij voorstellen dat je ferm hebt zitten piekeren over de definitieve selectie voor de fotowedstrijd. Want de beelden die je hier toont zijn ook wel best geslaagd
    Beter had geweest dat elke deelnemer 10 beelden moest insturen.
    In ieder geval een knap resultaat!

    dinsdag, 1 september, 2009 om 19:33

  2. goeie reeks opgestuurd. de hond vind ik het mooiste, maar die is niet zo cultuurmarkterig natuurlijk.

    dinsdag, 1 september, 2009 om 20:39

  3. Pingback: En de winnaar is… « Jens Mollenvanger

Geef een reactie

